Hehe - er helt med på beskrivelsen av Bente som lærerinnen, synes du er den ivrige lærerassistenten (som rekker opp hånden og vasker tavlen) og jeg - føler meg passe forvirret. . Forstår meg ikke på kroppen for tiden...Hadde mindre mage for en uke siden enn jeg har nå, og ser ingen grunn til at det skal være sånn. Pokker!! Er det fordi jeg mangler fett?? For lite egg & bacon? Ketosen er på plass - håper den gjør underverker. ("På plass" betyr at den er der akkurat nå... - muligens borte om en time) Pokker - hva skjedde nå?? Plutselig et avsnitt som forsvant! Skjer a'? Hadde i alle fall skrivd at jeg synes det var gøy at du har bestilt mat Pruttis, og at prisene var litt stive - men at det forhåpentlig var verdt det. Noe i den duren. Karamellene var gode, "kalde" og gode. Passe på at du ikke er for raus med sukrinen. Dyppet de i 70% sjokkis tror jeg...Nå er det jo kommet relativt mye lavkarbosjokkis, så det er nok bedre alternativer enn den jeg brukte. Generellt synes jeg samfunnet er blitt mere lavkarbo-vennlig siden vi holdt på for to år siden. Lavkarbo ditt og lavkarbo datt. Og heldigvis for det. Bestilt deg sydentur Pruttipia?? *drømme-drømme* Og ja: du har nok rett i at du ikke tåler høykarbo. Det er vel ingen av oss som har godt av det, - men vi glemmer det liksom litt innimellom eller?? Egentlig så er jeg pittelitt stolt av meg selv - jeg har jo faktisk vært ganske så flink siden jeg startet opp igjen i mai... Usikker på resultatet, men - samvittigheten er god. Får vel en tilbakemelding til helgen - muttern kommer hjem fra 2 ukers ferie - hvis hun ser noe, så sier hun noe. Grattis med nok en ny minstenotering Pruttipia - du er flink!! Bentemor da - er du ikke hjemme fra jobben snart? Eller har du kommet deg ut i blomsterbedet allerede? Klem!