Vis enkelt innlegg
Gammel 18-06-13, 21:11   #9
krokodillen
Medlem

krokodillen sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
krokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt liktkrokodillen er veldig godt likt

Sv: Dere som ikke er så store: Fungerer lavkarbo?

Jeg har gått ned ikke så mange kg på lavkarbo, er ikke helt sikker på hvor mange, var hovedsaklig "gravid-kilo" og litt til. Veier nå 59 kg og spiser fortsatt lavkarbo, for jeg får mye bedre helse av det.

Jeg har spist moderat lavkarbo, og ettersom tida har gått siden siste fødsel har jeg begynt å trene mer og mer. Særlig styrke, og mye enkle øvelser som kan gjøres etter at barna har sovnet. Det virker bra til mitt formål.

Jeg begynte på Fedon-kost, men har modifisert etterhvert og spiser mer fett enn Fedon har anbefalt tidligere (tror han anbefaler mer nå). Nå har lavkarbokost blitt "normalen" for meg, jeg spiser aldri vanlig brød, pasta eller ris. Jeg spiser frukt iblant, desserten på lørdag kan være høykarbo, og jeg teller hverken kalorier eller karbohydrater. Men det er jo noen vaner som har blitt dannet over tid, så det blir moderat med karbohydrater i praksis.

krokodillen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt fetere Fedon uten fruktose Svar med sitat