Vis enkelt innlegg
Gammel 19-06-13, 03:17   #8
Synneee
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jun 2013
Innlegg: 4
Synneee er på en erverdig vei

Sv: Re: En hjelpende hånd?

Opprinnelig lagt inn av shailene, her.

Når du spiser såpass lite vil du dessverre miste mye muskelmasse og hemme fettforbrenningen (en dag er ikke noe krise altså, men ikke gjør det til noe vane). Du bør nok spise minst dobbelt så mye som det der. På lavkarbo er det mange som ikke blir ordentlig sulten (sånn at det gnager i magen), det er en av grunnene til at det er greit å holde litt oversikt over inntaket, ikke fordi det er om å gjøre å spise så fryktelig lite.

Og 1 kilo på ei uke er aboslutt ikke lite, ihvertfall ikke når du er normalvektig! Ikke gå inn for å gå ned noe raskere enn det ihvertfall... Ha også i bakhodet at det er normalt at vekttapet går litt i rykk og napp, og at det ikke vil ha noe for seg å forsøke å tvinge vekta lavere hvis det blir full stopp (som sagt, sats heller på trening)... Forøvrig er næringsfordelingen din veldig fin, hvis du ihvertfall dobler både fett, protein og karboinntaket så har du nok et greit utgangspunkt.


Tusen takk for svar og for hjelpen da skal jeg prøve så godt jeg kan å gjøre det! Trening skal jeg også få satt ordentlig i gang!

Synneee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egen Svar med sitat