Vis enkelt innlegg
Gammel 21-06-13, 11:45   #80
Lich
Seniormedlem
 
Lich sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 607
Lich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snillLich er virkelig snill

Sv: Treningstråd for juni 2013

Opprinnelig lagt inn av Lich, her.

Takk,formen kom seg veldig etter endel knall tøffe intervall runder.Det gjør underverker.

Opprinnelig lagt inn av Lott, her.

Jeg må vel starte med intervaller igjen jeg også.. Synes det går seint! Har du tatt det på mølle eller har det blitt utendørstrening? Litt usikker på hvordan det er best å legge opp intervaller ute, men jeg kan jo sikkert prøve en 45/15 på landevei også.

Tirsdag løp jeg langs Ladestien, og den er knalltøff. Masse bratte fjellbakker.. Men det hjelper på formen, selv om den totale tiden ble litt seigere. 8 km, er knallstiv etter alle motbakkene

Intervaller kan gjøres på så mange måter,jeg har løpt på mølle et min på ,et min av, fart øker fra 10km/t til 14,5. Det liker jeg ,fort gjort og her merker du rask framgang i form.I tillegg har jeg jobbet med å øke skritt lengde og få hofta fram.Alt dette er jo litt sære løpe ting og ikke nødvendig for å ha glede av å løpe,men veldig gøy å kunne løpe fort da.Utendørs intervaller tar jeg enten i en bakke:full fart opp,tuttle ned ,eller på en flate,type:løp det du greier til du ikke greier mer,jogg lett til pusten roer seg ,gjenta ganger ti.

I dag har jeg hatt en rolig løpetur på 7,5 km fart 6,25 min/km.

Lich er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat