Vis enkelt innlegg
Gammel 03-02-06, 11:04   #11
janmesi
Medlem

janmesi sin avatar

Medlem siden: Aug 2005
Hvor: Oslo
Alder: 50
janmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snill

Sv: Da har jeg lest ferdig boka di, Sten Sture

HEI
Konstruktiv kritikk og tilbakemeldinger er både forlag og forfattere takknemlige for. Vi fikk litt knapp tid før deadline (som vi ikke kunne utsette på grunn av forfatterbesøk, lansering og arrangementer i bokhandel) og skulle gjerne lest grundigere korrektur.

Nå har vi gått igjennom en gang til, som dere vet er førsteopplaget nesten helt utsolgt og et nytt er i trykken.

Dersom noen har sett helt konkrete ting dere har reagert på, så gi meg for all del beskjed. (2. opplaget er kjørt, men vi håper da at dette blir en bestselger som varer over tid, og at det kommer et nytt opplag senere?!)

Personlig så synes jeg kanskje boken ble litt lang, men for "folk flest" så må fettbudskapet gjentas og gjentas; vi vet jo alle hvor godt dette sitter i ryggraden til de som er redd for fett!)

Indeksering hadde vært en fordel for leserne - ingen tvil om det.

Ettersom det svenske forlaget ikke hadde gjort dette så tok vi oss ikke jobben, det hadde også litt med å gjøre at hvis boken skulle lages større så hadde vi ikke rukket deadline ...

Andre konkrete tilbakemeldinger, send meg en PM!

--- God helg!