Tråd: BH-bulk
Vis enkelt innlegg
Gammel 26-06-13, 10:55   #12
milena
Seniormedlem

milena sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
milena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt avmilena har veldig mye å være stolt av

Sv: BH-bulk

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Ja selvfølgelig vil det hjelpe, men i steden for å fokusere på et problemområde (f.eks bare ta 100 sit-ups til dagen), bør man fokusere på kroppen helhetlig og få et program som styrker hele kroppen. Da vil hele kroppen strammes opp og sjansen for å gå ned i vekt er ganske stor og bulker vil reduseres. Det er også enklere å trene kroppen som helhet en å fokusere inn på noen små øvelser, for mange av de "store" styrkeøvelsene (for store muskelgrupper) involverer mange småmuskler som ikke er så lette og isolere i enkelt øvelser.

Helt enig! Jeg føler bare at det kan være greit å legge til litt mer øvelser for akkurat problemområdene. Mer kanskje fordi jeg da føler meg bedre for å ha gjort noe