Tråd: BH-bulk
Vis enkelt innlegg
Gammel 26-06-13, 11:11   #14
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: BH-bulk

Opprinnelig lagt inn av milena, her.

Helt enig! Jeg føler bare at det kan være greit å legge til litt mer øvelser for akkurat problemområdene. Mer kanskje fordi jeg da føler meg bedre for å ha gjort noe

He he he er nok mange så har det sånn og da kan det fort bli litt feil fokus i treninga for mange, med litt for mange småøvelser og litt lite helhet. En del trener dermed heller ikke hele kroppen, men legger all fokus på problemområdet og synes det tar for "lang tid" med fulltrening

Kan være en fordel å få hjelp fra en PT dersom man har tid og råd til det. Jeg var helt manisk med å trene biceps inntil jeg fikk hjelp med treningsprogram fra en PT og satt meg inni hvordan ulike øvelser virker på kroppen. Nå trener jeg sjelden egne bicepsøvelser og blir allikevel strammere i overarmene

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat