Tråd: BH-bulk
Vis enkelt innlegg
Gammel 26-06-13, 11:22   #16
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: BH-bulk

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Komfort er jo også viktig! Jeg bruker en 80 DD på Change (noe som virker ganske vilt på en drøy håndfull), mens andre steder bruker jeg stort sett 80 C/D, derfor handler jeg nettopp hos Change fordi da er utvalget på bh-er med bred ryggstropp større. Kanskje ikke helt logisk, men fint for meg som synes det holder med ett sett pupper - foran.


He he he, er helt enig er ikke mye fint med 4-6 pupper . Har ei venninne som nekter og innse at hun bruker feil bh og der tyter det ikke bare sidene og bak, men også rundt cupen = 6 pupper. På toppen av det hele går hun alltid med veldig utringet, stramt tøy

Komfort er selvfølgelig viktigst, samt at jeg liker litt push-up effekt for det er ikke så mye å skryte av selv om jeg trenger 80D. Vanskelig å finne her hjemme, men i Aberdeen derimot, på John Lewis....ahhh heaven. Både sexy, push-up, comfy og brede stropper med minimal tying til 20-30£ stykke. Gikk rett i hamstremodus

Men sånn for å gå tilbake til opprinnelig tema og TS spørsmål (mente ikke å kuppe tråden her), så er nok en kombinasjon av et godt styrketreningsprogram og gode, riktige bh'er måten og minimere tyting. Tror nok dessverre at du må belage deg på tytesyndromet uansett

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat