Vis enkelt innlegg
Gammel 28-06-13, 10:19   #10
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Husdyrs kosthold (og andre ting!) - lavkarbo?

Jeg fant andre tråder.
Katta på lavkarbo
Hund på lavkarbo
Hunder og kosthold
Felleskjøpet har skjønt det
Råfôring av hunder kontra lavkarbomat til mennesker ...
De var litt gamle da... så kanskje like greit å starte på nytt.

Jeg må se om jeg kan få tak i Orijen. Nå er nødfôret egg og våtfôr-poser fra whiskas. Denne her:


Jeg lager av og til hjemmelaget fôr av kjøtt, innmat, egg og benmel. Jeg leste på en eller annen råfôringsside at katter skulle ha 80% kjøtt, 10% innmat og 10% bein.

Jeg har ikke fått kjøpt stor fryser enda, så jeg har bare fryserdelen på et side-by-side-kjøleskap. Hadde jeg bare kunnet lage en gigaporsjon av det hjemmelagede fôret og hatt i fryseren, så hadde hun nok fått det hele tiden. Men nå blir det bare en gang i blant.

Til vanlig får hun rent kjøtt og egg. Hun elsker rått egg. Bruker vel ca en leverpakke (ca 500g) i måneden.

Og så leste jeg i jeg lurer på-tråden at de ikke burde få eggehviter. Notert! Skal kutte ned på eggehvitene da. Har ei venninne som sikkert blir fornøyd. Hun lurer på hva søren hun skal gjøre med alle eggeplommene som blir igjen etter at hun lager ting med eggehvite. Vi har en deal på at hun får mine eggehviter som jeg sliter med å bruke opp.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat