Vis enkelt innlegg
Gammel 26-08-04, 10:25   #14
Anne
Tar i mot hjelp....

Anne sin avatar

Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av elian

Jeg har lovet ungene røkte kjøttpølser til middag i dag (De innegholder 6g. karbo, er vel ikke så "gæli" det da?)
Men nå trenger JEG tips!?! Hva skal jeg gjøre med de?

Jeg tror jeg må skryte litt av deg her også jeg. Det er såååå hyggelig lesing det du bedriver med kosthold om dagen For hele familien din. Veldig motiverende for meg å lese i hvertfall.

IMPONERENDE!!!!!

Jeg har lyst til å sende dette rundt til mange ; familie, venner og kjente...
Bare for å vise kontrastene.. Før og nå

Håper din venninne kan nyte godt av all din kunnskap om sunt kosthold, og at hun tar i ot gode råd, særlig nå som hun er gravid.

Du ber om tips til røkte pølser:

En som har gått hjem hos mine er:
Til 4 p

Skjær 2-3 løk i båter og stek det blankt i karrysmør (ha karry i panna sammen med smøret)
Skjær opp 4-6 pølser i biter og legg sammen med løken
Skrell og skjær 3 epler i biter. Ha i.
1 boks røde bønner
Surres i 1/2 - 1 beger seterrømme et par min.

Ved siden av kan du serevere broccoli eler salat eller etter ønske

I tilfelle du ikke er vant med bønner. De må skylles veeeeldig godt før bruk, og bare varmes forsiktig.

Lykke til!

2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat