Vis enkelt innlegg
Gammel 12-07-13, 00:41   #20598
BenteR
Seniormedlem
 
BenteR sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: 770 meter over havet
Innlegg: 4.055
BenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastiskBenteR er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Rin, her.

Øh, noen som vet hvilket sykehus jeg skal til når jeg er henvist til "Endokrinologisk poliklinikk, Seksjon for spesialisert endokrinologi" i Oslo? Det står ingenting på arket med timeavtale, bare "Oslo universitetssykehus", som refererer til hele sulamitten (Aker. Rikshospitalet og Ullevål), såvidt jeg har skjønt. Litt vanvittig at de ikke har oppgitt dette noe sted, igrunn - jeg som tilfeldig pasient har da ingen anelse om hvor det er logisk at dette befinner seg, heh!

Ring og spør.
Når jeg har fått time, så står det alltid et telefonnummer jeg ka ringe om f.eks. ikke timen passer eller om det er noe jeg lurer på. Ellers kan kanskje navnet på legen gi deg litt hjelp hvor du skal.

__________________
En reise på 1000 mil begynner med 1 skritt.
BenteR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: diabetiker, max 5 karbo pr.måltid