Vis enkelt innlegg
Gammel 14-07-13, 17:25   #8
Trolltika
Medlem

Medlem siden: Jul 2009
Alder: 48
Trolltika har en fantastisk aura rundt segTrolltika har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Besøke Tromsø

Slik som de siste årene har vært her nord, er det større sjanse for finvær i månedskiftet mai/juni enn senere på sommeren. Vi var i Tromsø 17.maihelga og hadde knallvær.

De store hotellene i Tromsø er generelt over god standard på. De siste gangene har jeg bodd på Saga hotell midt i byen til en helt ok pris. Vi betalte vel 4000kr for 17.maihelga (torsdag-søndag) for et stort familierom med plass til 4. Når du nå har god tid til å sjekke, ville jeg sett litt på hotellenes beliggenhet også. Det du har sett på ligger midt i sentrum med tilhørende biler og busstrafikk. Mange synes det er mer "eksotisk" å bo på Rica ettersom det ligger nesten i havet.

Mat er ikke det billigste i Tromsø, men du har fått gode forslag her. Det er nok av spiseplasser å finne, så det er bare å se seg rundt etter hva som frister når dere er der. Ryktene sier at det skal være kommet fine cafeer litt i utkanten av bysentrum mot brua over til Tromsdalen. Ei venninne av meg snakka varmt om et tehus blant annet.

Trolltika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: En kombinasjon av Lindberg og Hexeberg tenker jeg Svar med sitat