Carbokiller: Når du sier "mistet buksen" - mener du da som i helt ned rundt anklene???? *ler* for det ser jeg for meg... Og ingen komentar?? Er det mulig?? 2 Blitt mindre i hodet" var jo direkte frekt, -om hun ike er en person som til vanlig formulerer seg litt rart da..
Den komentaren som du sa om at nå må du snart slutte å slanke deg, for du er jo blitt så tynn, den fikk min mann også høre.... Han trakk opp genseren, tok godt tak i mageflesket og vippet det opp og ned rett forran øynene på vedkommende og svarte greit at :"det er fortsatt nok å ta av...." (det var for ca 10 kg siden..)
Jeg har fått en kommentar litt andre veien da, men den illustrerer jo litt det med hvor problematisk forhold andre har til egen kropp og misunnelse for andres... :
Jeg har en venninde som veier 55 kg. Hun mener selv hun er feit... Men jeg, om jeg la på meg 10 kg og kom opp i 55, da ville jeg fortsatt være for tynn, og kansje jeg ville vært normal om jeg kom op i 60.... (vi er like høye...) Men selv er hun altså feit på 55kg... 
Det er bare til å heve seg over at andre mennsker ikke komenterer det fantastiske vekttapet, for den bunner bare i misunnelse eller at de fortrenger det, fordi de selv ikke er i stand til å gjennomføre det samme...