Vis enkelt innlegg
Gammel 16-07-13, 13:34   #20673
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg har en ganske anseelig kolleksjon med vintage-klær (typisk 50-60-70-tallet) som jeg nå har ryddet opp i og skal selge deler av. Snakker om ganske mye og ikke minst kvalitetsvarer. Har bl.a. en del merkeklær fra 60/70-tallet.

Har pleid å bruke ebay for å selge slike ting før for det er den eneste plassen det går an å selge slikt uten at forventer at det skal være tilnærmet gratis, siden det jo er "gamle", "brukte" klær. Synes det er litt mye stress for det er som oftest folk fra utlandet som byr og det koster mye og sende osv osv.

Så jeg bare lurte på om det er noen her på forumet som kjenner folk som selger vintage (har butikk) her i landet og er villige til å sette meg i kontakt med de for et evt kjøp/salg. Send meg gjerne en PM om du vet om noe.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose