Vis enkelt innlegg
Gammel 25-07-13, 08:00   #12
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.218
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Kan noen evaluere dietten min?

Opprinnelig lagt inn av lovechild, her.

Ok, men er det sannsynlig at jeg vil se resultater i løpet av noen uker? Og skader det meg så mye å spise litt vaniljekesam eller 85% mørk sjokolade to ganger i uka for eks?

Meget sannsynlig. Og jeg spiser 70% sjokolade mer eller mindre hver dag, synes 85% blir litt for bitter. Melkeprodukter som f.eks yoghurt, fløte og kesam opplever imidlertid mange (inkludert meg) som noe som stopper vektnedgangen, men det er jo ikke noen krise en skjelden gang da. Andre igjen reagerer ikke, men prøv uten først så du ser resultater og tilfør kesamen om noen uker og se om den utgjør noen forskjell..

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat