Vis enkelt innlegg
Gammel 29-07-13, 10:31   #1
Metal_Barbie
Medlem
 
Metal_Barbie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2013
Alder: 38
Innlegg: 98
Metal_Barbie er på en erverdig vei
Red face

Ny her, litt forvirra og usikker og lurer på litt forskjellig

Ja,som overskriften sier:P

Har prøvd å lese flere tråder her for å få litt mer kunnskap og slikt
Startet rett før helgen nå og er utrolig overrasket over hvor fort jeg kom inn i ting og ikke minst hvor fort enkelte plager ble borte.

Jeg er først og fremst veldig overvektig,30 kg + og må gå ned disse selvfølgelig. Ellers har jeg en del både psykisk og fysisk jeg sliter med som tilsier at et kosthold som LCHF er veien å gå for meg.

Har blitt kvitt mageproblemer på bare noen få dager..det synes jeg er fantastisk i seg selv

Ellers er jeg frisk som en fisk sånn sett,men har også ADHD,og legen min mente også at dette kostholdet måtte være flott for meg og jeg tror han har rett.;D

Jeg lurer selvsagt på noen ting mens jeg er i gang her...prøvde å søke etter dette via siden her og Google men finner jo ingen gode svar.

Kan man ta proteinpulver på ketolysedietten og i så fall hvilket?

Lurer litt på dette med kalorier på ketolyse,fordi jeg har strevd i en evighet men kcaltelling og egentlig fått lite ut av det men blitt opphengt i dette..også en grunn til at jeg trur dette passet meg bedre,men lurer selvsagt på om noen kunne forklare meg litt inn med teskje hvorfor og hvordan man kan spise seg mett og ikke tenke på kaloriinntaket bare karbohydrater..jeg får jo hele tiden beskjed av folk om at jeg må huske at alt som egentlig teller er kalorier ut vs kalorier inn...men er det egentlig slik på ketolyse?

Argumenter for og imot dette er helt greit..jeg vil bare føle meg litt tryggere på dette fremover,for poenget er å sslutte å stresse sånn med kalorier:O


Sist redigert av Metal_Barbie : 29-07-13 kl 10:38. Årsak: skrivefeil
Metal_Barbie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat