Vis enkelt innlegg
Gammel 29-07-13, 12:50   #20721
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Noen som vet om det er noe man kan gjøre for å hindre immunforsvaret imot å skru seg helt av på natten? Skal på nattevakt i natt og det ser ut til at type mellom 12 og 06 så skrur det seg totalt av. Blir ALLTID småsyk på og etter nattevakt. Noen ganger blir jeg bare litt sår i halsen og noen ganger blir det til forkjølelse.

Jeg opplevde faktisk noe av det samme! Alltid sår/vond halsen etter nattevakt da jeg jobbet på sykehus. På bo- og behandlingssenter eller i de gamle bygningene da jeg jobbet i psykiatrien skjedde det ikke!

Er temmelig sikker på at det har med ventilasjonsanlegget å gjøre. AC og dårlig sirkulert alt for tørr luft! Nattevaktene er jo gjerne lenger enn dag/kveldsvaktene og man er nok litt mer utsatt på natt fordi man jo er ment å sove!

Pass på å være uthvilt og drikk mye i løpet av vakten, er mitt beste råd!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)