Vis enkelt innlegg
Gammel 31-07-13, 13:46   #5027
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 36
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Appelsin! Det der er jo bare helt rått! Stor og tøff prestasjon der, altså!
Har du en fin ferie?

Bente, den pizzabunnen...hvor kan jeg lese mer om den? Er veldig skeptisk til ferdiglagde lavkarboprodukter, så må lese meg opp litt før jeg ev. bestiller. De tacolefsene jeg har bestilt vokter jeg som gull, men er vanskelig når Mr Perfekt tiner for å lage seg wraps - han rett og slett elsker de! Kan jo ikke nekte han heller. Han er forresten begynt å kutte risen jeg kommer til han, og potet ønsker han ikke. Her går det i grønnsaker og rene proteinprodukter Men brød må han ha...

Venter han hjem i kveld/natt etter begravelse i Trønderlag, så i dag er det full shining her hjemme (jeg er veldig rotete av meg når jeg er alene...), så skal han få varm mat når han kommer hjem, så dusj og legge seg i nyoppredd seng. Jeg har en fin plan om å sitte å lese i natt, så får han ligge helt i ro og sove ut etter 12-13 timers kjøring med sin farmor som ikke hører så godt. Hvor god er ikke jeg, altså?

Nå offisielt gått ned over halvparten, med 100 gram. Jaja, alle gram teller

Veksler mellom sol og regn i dag, så passer fint med husmordag
Stor klem

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat