Vis enkelt innlegg
Gammel 01-08-13, 10:56   #10
index
Seniormedlem

index sin avatar

Medlem siden: Jul 2011
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Kan noen hjelpe?

Et vekttap på rundt halvkiloen i uken er vel optimalt for å slippe masse løshud etc, et slikt vekttap tillater kroppen å tilpasse seg underveis. Så du har fått en pangstart med fire kilo på 12 dager. 11 kilo på samme tid høres bare rart ut.

Det er merkelig at man gjerne bruker 20 år på å samle på seg overvekten, men så snart man legger om kostholdet forventer mange at det skal forsvinne igjen på noen få uker? Ta tiden til hjelp, over tid vil vekten garantert tilpasse seg ditt nye kosthold. For noen går det veldig fort, andre bruker flere år. Jeg brukte halvannet år på mine 28 kilo og er helt fornøyd med det. Kostholdet er uansett endret for evig og alltid, de helsemessige fordelene veier for tungt til at jeg engang vurderer å gå tilbake til sukkerdrift igjen.

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat