Vis enkelt innlegg
Gammel 02-08-13, 22:08   #2034
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 45
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Den store håndarbeidstråden!

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg ga opp å finne noe på nettet, så jeg komponerte min egen Hello Kitty-vottedesign til niesa mi som er fryktelig råååsa og svoren tilhenger av den japanske katta. Men. Hun er fire, snart fem år, men ganske så liten for alderen, så hun ser mer ut som om hun er tre, snart fire. Til sammenligning min hånd, men jeg har noe over snittet store hender og lange fingre (bruker typ L i hansker), så jeg lurer på, dere som er oftere eksponert for barnehender enn meg, tror dere disse vil passe?

Slenger inn et bilde av innsiden også. Tante lurer inn barske elementer. Får være måte på nusselighet.

Sammenlignet med min sønns vottestørrelse (nettopp fylt 3) vil jeg tippe de er for store. Men nå vet jeg ikke hvor mye hender vokser på 1-2 år da ... søt-tøffe votter, da

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat