Vis enkelt innlegg
Gammel 03-08-13, 19:22   #8
LillemyDesign
Juniormedlem
 
LillemyDesign sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2013
Hvor: Fræna
Alder: 45
Innlegg: 48
LillemyDesign er på en erverdig vei

Sv: Vurderer å prøve denne kuren

Hei, det var ikke ment på at dere skal fortelle meg hva jeg skal veie
Jeg lufter spm rundt denne dietten akkurat for å finne ut ting om den. Jeg har også som sakt lånt boken og lest rundt på nett. Tenkte å høre om deres erfaring osv, at jeg nevnte vekta var akkurat for å høre siden det er helst for de med mye mer overvekt enn meg.
Jeg ønsker et raskt vektap da jeg har nå siden vår slitt med å komme ned til under 62 kg. Hvorfor jeg henger meg opp i den kg er pga at jeg skal få henvisnig fra legen til sykehuset pga løsskinn og ekstremt delte magemuskler etter tvillingsvangerskap. Men jeg må altså veie 62 kg, men vet at vekta til legen og min er ulik, så jeg vil helst rett under 60 kg før jeg bestiller ny time Derfor ønsker jeg en diett som gir meg en kick start, for jeg har mistet heeelt motivasjonen.

For jeg har prøvd å spist rett, kutta ut snop, spisedag på fredag, trena styrke og kardio, men når alt står stille over så lang tid mister jeg motivasjonen. Jeg har også fått xenical for å få en kickstart uten noen forandring (mannen gikk ned 10 kg på de).
Derfor lurte jeg på den dietten, og ønsker derfor å høre deres erfaringer med den.

__________________
LillemyDesign er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo tester ;) Svar med sitat