Vis enkelt innlegg
Gammel 04-08-13, 01:35   #10
r.o
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 188
r.o er ny på veien

Sv: Hvor mange kalorier spiser dere som går på ketolysekuren nå?

Når jeg startet med lavkarbo for snart 3 år siden, gikk jeg ned de 9 kiloene jeg ønsket uten å telle annet enn karber. Spiste når jeg var sulten og ganske mye fett. Gikk opp ca 7 kg midletidig i vinter/vår etter røykeslutt og har fremdeles 2-3 kg igjen av de. Merker stor forskjell fra begynnelsen. Nå er jeg nødt til å ha streng kontroll både på karber og kalorier med en god del trening, om jeg ønsker å gå ned i vekt. Metabolismen min har forandret seg og det gir utslag.


Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Her inne er det flere som mener at det er heeeeelt bak mål å tro at kalorier har noe som helst å si. Menmen. Det er kanskje lett å overføre eget dårlige forhold til kaloritelling over på alle andre. Selv opplever jeg det er et nødvendig moment, hvis jeg har planer om å gå ned i vekt. Men er det et stressmomentent, så gjør det såklart mer skade enn godt.

Det er egentlig ikke noe vits i å tenke på det i starten. Er du sulten-spis. Når du blir behagelig mett-stopp. Holder du på i flere måneder uten å å resultater-tell, få en oversikt og reguler.

r.o er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat