Vis enkelt innlegg
Gammel 05-08-13, 20:47   #1442
Tarato
Seniormedlem
 
Tarato sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 775
Tarato er en juvelTarato er en juvelTarato er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av Festina lente, her.

Status etter 4 uker med fri flyt på mat og alkohol, og 1 uke med strikt kosthold: Opp 2,3 kg

Litt mer enn jeg skulle ønske, for det er drita kjedelig å slanke vekk de samme kiloene gang etter gang. Men etter 4 uker med fullstendig frislepp kunne jeg vel ikke regne med noe annet. Note to self: Ikke sprekk så lenge av gangen - det blir så utrolig vanskelig å hente seg inn igjen.....

Men er fortsatt motivert for skikkelig kosthold og trim - og det kommende jobbintervjuet den 19. august har seff iiiiingen ting med saken å gjøre!

Hvordan går det med dere andre?

tja hvordan det går; litt som hos deg egentlig Dog kan jeg ikke melde om vektoppgang - av den enkle grunn at jeg ikke veier meg
Reiser bort i morgen og regner med det blir masse usunn mat (les: ikke akkurat LK som jeg praktiserer hjemme) og mye drikke. Og det er greit det. Selv om jeg ser dette som en kostholdsendring så blir det slappere innimellom. Så får det våge seg at vi går ned de samme kiloene mange ganger JObben kaller neste uke, og da kommer hvertfall jeg i normal gjenge igjen. Forhåpentligvis

Og så spennende med jobbintervju da gitt! Lykke til!

__________________


Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort!
Og litt mer aktiv!

Tarato er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ca 20-25 g kh pr dag, helst fra grønnsaker Svar med sitat