Vis enkelt innlegg
Gammel 05-08-13, 20:55   #1443
Tarato
Seniormedlem
 
Tarato sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 775
Tarato er en juvelTarato er en juvelTarato er en juvel

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av VSB, her.

Ja, det er godt å være flere i samme båt Tarato har funnet en FB gruppe som kan bidra med støtte til andre utfordringer og, noe som føles uvurderlig. Det er som mange her sliter med overvekt, andre ser symptomene og trekker forhastede slutninger om årsak. Hos meg er det skjelving og i løpet av en uke nå har jeg møtt tre kommentarer fra ukjente... Så jeg blir frustrert og hva gjør man vel da? Trenger ikke gi noe svar på det her, for der er vi flere vet jeg...

Håper gnagsår problemet løser seg Tarato, ille om du må kjøpe nye sko, de pleier ikke akkurat å være billige...

Ah...at folk skal ta seg friheter og legge seg borti alt sier jeg bare! Jeg tror det er en generell oppfatning at hvis du har noen kilo for mye (eller har hatt....) så kan man ta seg hvilke friheter som helst! Og vi trenger ikke svare på det heller! Jeg har fått spm om hvilken kreft jeg har og andre rimelig personlige spm. Men en lærer å være varsom med andre da! Veldig bra du har funnet grupper med likesinnende; sammen er vi mindre alene og det trengs!

JObber videre med gnagsårutfordringen her; men har funnet sokker som ikke gir gnagsår nå. Ruslet to turer på 2,3 mil til sammen med dem, noe som må kunne sies å være godkjent. Men nå har jeg heller voldsomt vondt under tåballene, så vondt at jeg går feil med påfølgende overbelastning på anklene... en ting er hvertfall sikkert; jeg er kommet til reperasjonsalderen! Hvis ikke jeg har kommet enda lengre

__________________


Mindre bevisstløs og mer bevisstgjort!
Og litt mer aktiv!

Tarato er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ca 20-25 g kh pr dag, helst fra grønnsaker Svar med sitat