Vis enkelt innlegg
Gammel 08-08-13, 12:46   #2
Festina lente
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 55
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Sv: Da har jeg bestilt startpakka :)

Lykke til med Ketolyse! Det er en kjempefin måte å gå ned i vekt på

Jeg ønsker ikke å være noen lyseslokker, for jeg har veldig tro på denne kuren. Så lenge du er strikt og flink og vekten går nedover - FORTSETT MED DET!

Jeg gikk ned 14 kg. veldig raskt, og så startet det å butte i mot med 3 mnd uten vektnedgang. "Feilen" jeg gjorde da var at jeg tok den anbefalte pausen. Kombinert med ferie, jul, reising etc, etc resulterte det i at litt for mange kilo kom på igjen (ikke alle).

Min erfaring er at det blir mye vanskeligere å komme i gang igjen etter en slik lang pause, så jeg anbefaler deg at du fortsetter å holde på lavkarbokostholdet selv om det blir stillstand. Da opprettholder du det jevne og stabile blodsukkeret, og unngår at søtsuget og cravingsene kommer tilbake.

Som sagt; jeg ønsker IKKE å ta motet fra deg - vil bare at du ikke ramler i den samme fellen som meg . Ketolyse er en ypperlig måte å gå ned i vekt på, og anbefales på det varmeste.

Lykke til!

Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat