Vis enkelt innlegg
Gammel 08-08-13, 21:26   #20809
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 56
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Re: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Takk for svar om Ebay :-)


Lurer på en ting, hvorfor er det slik at noen sider "henger fast" når man prøver å klikke på tilbake pil knappen? Jeg søker med Google, og da hender det noen ganger at siden jeg åpner ikke vil slippe meg tilbake igjen til Google. Den bare åpner seg gang på gang når jeg klikker.
Hvis jeg trykker sakte og holder litt på tilbakepilen, kommer listen over sider jeg har besøkt opp, og jeg kan velge å gå tilbake til Google. Det er eneste måten å gjøre det på, og det virker litt rart synes jeg . Bruker Explorer.

Det er nok lagt inn en eller annen kode eller noe på siden, funker som regel når man dobbelklikker fort etter min erfaring. Fryktelig irriterende.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)