Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-13, 10:04   #5
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Bacon med maltodekstrin

Opprinnelig lagt inn av ronnyy, her.

Okei, takker
Men er det noen som vet om det egentlig har noe å si at det er et gram karbo eller to i baconet hvis jeg uansett teller alle karbene jeg får i meg, og ikke overstiger 20 gram pr dag?

Poenget er at de 20 SKAL brukes til grønnsaker, og ikke være salderingspost for tilfeldig sukker. Spis heller 22 gram karbo (og 20 fra grønnsaker) de dagene ... (Grønnsaker inneholder næringsstoffer - som i vitaminer og mineraler kroppen trenger - i motsetning til sukker, som bare er smak og kalorier.)