Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Hurra! Det var ingen på jobb som stilte spørsmål (enda) - håper de venter med å spørre (eller venter med situasjoner hvor jeg er nødt til å fortelle) til jeg har kommet godt i gang.
Men det hjelper så klart ikke på motivasjonen at det lukter grøt på jobb. Tror noen i et av de andre firmaene her på bygget lager grøt til lunsj i dag. Da hjelper det å tenke på grønn gugge, altså. Bittelitt, hvertfall. Og så er det bare halvannen time igjen til lunsj - og jeg er sulten!
Så deilig med ferie, Bente. Jeg syns hjemmeferie er fantastisk. Da får man plutselig tid til alt det man vanligvis ikke rekker, eller prioriterer bort. Jeg har ryddet i gangen i ferien - nå er plutselig gangen det fineste rommet i leiligheten! Men blir jo misunnelig på de turene dine. Jeg liker å danse salsa, men jeg liker ikke å danse med hvem som helst - noe som gjør at jeg blir litt skremt bort fra flere salsakurs. Greit nok å ta en liten svingom med fremmede, men når det er tydelig at denne fremmede har ekstremt dårlig hygiene, så bare klarer jeg ikke.
I kveld skal jeg rydde kjøkken/stue - og til helgen skal jeg gå løs på boden/pcrommet. Må få inn flere hyller der, sånn at det kanskje kan bli plass til en liten fryser. Jeg er så lei av å lage mat fra grunnen av hele tiden, og ser veldig frem til å kunne lage større porsjoner.

|