Vis enkelt innlegg
Gammel 13-08-13, 13:08   #45
synsegulla
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 575
synsegulla har en fantastisk aura rundt segsynsegulla har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1. august, noen som hiver seg med?

Tusen takk for hyggelige ord om bloggen. Jeg har vært litt av og på i forhold til den, litt usikker på hva jeg ville, og hvem jeg egentlig blogger for.
Nå tenker jeg at jeg blogger for å hovedsaklig dele oppskrifter på mat. Det blir ett og annet innlegg om andre ting, også poster jeg oftere på instagram og facebook.

Om brødet: Det er jeg ikke helt sikker på, da må man veie hvor mye det er av de ulike ingrediensene, telle karbene og dele på antall skiver tenker jeg. Jeg spiser uansett ikke skiver til tre måltider pr dag, det blir gjerne en eller to skiver en til to ganger i uka, og når jeg spiser det er jeg litt mer nøye på å passe på at det andre jeg spiser den dagen er lavt på karbohydrater.

Jeg finner det gjerne ut neste gang jeg baker brød Det viktigste for meg er at det er glutenfritt, jeg responderer svært dårlig på gluten nemlig.

__________________




Følg min vei ned i vekt på bloggen min synsegulla.wordpress.com
synsegulla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse på vei mot paleo Svar med sitat