Vis enkelt innlegg
Gammel 13-08-13, 17:06   #25
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Hvor mange kalorier spiser dere som går på ketolysekuren nå?

Opprinnelig lagt inn av Metal_Barbie, her.

Joda,har hørt det,men jeg er litt redd for at det fort kan bli mye med så fet mat ikke sant. Porsjonsstr er jo det samme som å telle kcal omtrendt..hehe Men jeg får bare se,fortsetter nå med dette uansett,snart en mnd nå...håper på at vekta beveger seg litt mer snart

Helt naturlig at den "fettskrekken" sitter litt i hodet i begynnelsen. -Det føles ikke logisk i forhold til hva man har vært opplært til gjennom hele livet... -Tror nesten man må erfare det før man forstår at det funker Jeg har også gått ned 20kg på denne måten - uten å telle kalorier - kun ved å la kroppen selvregulere. -Og som andre sier har jeg definitivt også opplevd at de periodene jeg har vært ekstra påpasselig med å få i meg mye fett (ca 80% av energiinntaket) er de periodene vektnedgangen har vært størst. Personlig greide jeg å ligge så høyt kun i perioder, for jeg ble litt lei, normalt havnet jeg mer på 70-75% fett. -Men jeg vil absolutt oppfordre deg til å forsøke å utfordre fettskrekken din og se hvor det fører deg

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat