Vis enkelt innlegg
Gammel 13-08-13, 20:18   #20834
TrillTrall
Seniormedlem

TrillTrall sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 57
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Hva gjør man når man har en pode som er blitt 16 år som begynner på videregående og som gjerne vil holde styr på stipendet sitt selv når han ikke har bankkort?? Ikke får han bankkort heller for faren vil ikke signere de papirer som er nødvendige. MÅ han virkelig få utbetalingskort? Fortidsgrums...

Og hva skal til for å få faren bort fra delt ansvar slik at jeg alene kan fikse kort??

Hmmm... Kan han få pengene på utbetalingskort slik at du setter dem inn på en konto du oppretter i ditt navn og som han disponerer kort på? En konto som ikke kan overtrekkes og sånt. Om pengene kan rett inn på en konto i et annet navn enn han vet jeg ikke, men via utbetalingskort er jo saken grei (men tungvint).

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :)