Litt småfrustrert ...
Nå har jeg gått på ketolyse i 4 uker...og jeg har ikke gjort annet enn å gå opp alt jeg har gått ned...altså ned over 3 kg første uken og siden,..har det bare gått opp...og nå står det stille der jeg begynte...jeg har over 30 kg å ta av så hvorfor jeg ikke går ned det forstår jeg ikke.
Kanskje jeg spiser for mye,feil,eller gjør et eller annet galt...noe må det jo være..
Har jo lest en god del nå og det eneste jeg får høre er at kalorier ikke teller...jeg ligger vel på alt fra 15 til 20 kcal pr kg kroppsvekt nå og spiser ca slik:
kaffe med halv dl kremfløte
spiser frokost litt senere på dagen fordi jeg ikke blir sulten før etter noen timer etter jeg våkner så frokost blir lunsj og da for eksempel:
litt squash,agurk,noen cherrytomater,to egg og to tre skiver bacon for eksempel eller bare litt agurk ,sqash og noen skiver ost og salami rullet sammen(er ikke så sulten det første måltidet).
Da pleier jeg å holde meg mett i flere timer ,gjerne til middag og da er det laks,kyllingfilet ,kjøttdeig med da ca 200 g brokkoli blomkålblanding,alt stekes i panna med en del smør og krydder.har gjerne en klatt seter rømme til eller bruker smøret fra panna som saus.
drikker enda en kopp kaffe med fløte her.
kvelds er ofte noen skiver ost og skinke for eksempel med majones og litt småtomater og squash til. Ikke alltid dette kveldmåltidet skjer da for noen dager er jeg mett etter middag til sent på kveld:P
koser meg noen ganger,som regel bare helger med en skål funlightgele eller lettgele,som har null karb på kvelden hvis jeg er fysen,da gjerne med en klatt rømme med søtning ,kjempegodt
tar tilskudd av selen,sink,krom,magnesium og selolje,kjøper ketolysetablettene når disse er tomme tenkte jeg
Håper noen kan hjelpe litt om jeg gjør noe feil eller om jeg bare må fortsette som før og være tolmodig..er litt trist å se den samme vekta uke til uke
|