Sv: Litt småfrustruert..
Opprinnelig lagt inn av index, her.
Om du ikke forbrenner noe så er du død! Og det er ingen ønsket tilstand å være i...
Glem nå disse kaloriene, om du spiser den rette maten så regulerer kroppen din mengdene bedre enn det hodet ditt klarer. Spis nok fett, lite nok karbo og drikk nok vann. Det er alt du skal trenge å tenke på. Det er viktig å spise nok, slik at du blir god og mett. Jeg vil tro at diverse sultekurer har satt kroppen din i sultmodus, slik at forbrenning og energinivå er havnet unaturlig lavt. Da er det viktig å spise godt slik at kroppen lærer seg at det er plenty tilgjengelig og at den kan omstille seg til normal forbrenning igjen. Dette kan ta litt tid, men jeg lover deg at det vil skje. Prøv å ikke tenke slankekur, tenk livsstil og spis ren, god mat som kroppen din har godt av! Og ikke stress med resultatene, de vil komme helt av seg selv når ting får normalisert seg...
Ja jeg prøver å tenke slik,men det tar nok en tid,for jeg har jo som du sier levd på veldig lavkalori lenge..ikke rart kroppen ikke vil mer egentlig...
Jeg vet jo at jeg må gi det tid..men det er kjempevanskelig..jeg er litt som et barn der..jeg har jo ikke peiling på hvor lang tid det er snakk om ..og da føler jeg det tar enda lengre tid .
Nei,jeg får prøve enda en mnd så er det fremdeles slik så får jeg heller ta et skikkelig skippertak da !
|