Vis enkelt innlegg
Gammel 16-08-13, 08:27   #9
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Dere som har holdt på med dette en stund ...

Opprinnelig lagt inn av index, her.

Det er visstnok en fordel om man ikke går ned mer enn en kilo i uken, da får huden tid til å trekke seg sammen underveis og man unngår mye løshud. Jeg har gått ned stille og forsiktig, kanskej en snau halvkilo i uka i snitt, og er ikke plaget med løshud. Dvs litt slappere er den kanskje, men ikke slik at man legger merke til det.

Dessverre er nok det individuelt, jeg har utenom de to første ukene, gått ned knapt 0,5 kg i uka, hatt lange perioder med stillstand og har over 4 år gått ned totalt 25 kg. Jeg har en del løs hud, men kjenner de som har gått ned 30 kg på 4 mnd og nesten ikke har løs hud. De sier også at dess yngre man er dess letter trekker huden seg sammen, men her er det også individuelle forskjeller.

Det er som nevnt tidligere så mange ulike faktorer som spiller inn at det er umulig og si hvordan det vil gå for akkurat deg. Mine beste tips er at du skal være komfortable i slankeprosessen, prøv å ha et lite, stabilt vekttap. Tren, helst tunge vekter om du kan, men husk å kose deg og se fordelene av vekttap og en bedre helse fremfor at det kanskje blir litt løs hud etterhvert.

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat