Vis enkelt innlegg
Gammel 18-08-13, 11:47   #9
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hvordan gjør dere det med barna?

Opprinnelig lagt inn av Thealine, her.

Tusen takk for svarene, jeg må nok få grublet ut en fin måte å forklare ungene mine at jeg spiser slik jeg gjør for å bli lettere slik at jeg får mer overskudd og orker mer. Er bare redd for at eldstemann skal få det for seg at hun også vil spise slik jeg gjør og at matfokuset blir stort.

Hvorfor fokusere på at det er for å bli lettere? Hvorfor ikke gjøre som imse og si du spiser som du gjør for å bli frisk? Og når vektnedgangen kommer forklarer du det som en effekt av at du blir frisk? Og gjør det noe om hun vil spise ren, sunn mat da? Om du vil hun skal ha mer karber kan du si at siden hun tåler det kan hun spise litt potet/fullkornspasta ol i tillegg til den andre sunne maten dere spiser.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat