Vis enkelt innlegg
Gammel 19-08-13, 22:21   #20910
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 48
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Ikke Tyrkia, men nære nok til å se det fra kysten. Vi var i Hellas, nærmere bestemt på Rhodos i oktober i fjor (medio oktober var det vel?) og det var plenty varmt nok. Tor det lå mellom 26-30 grader hele tiden. Best av alt var at det var rett etter sesong, sånn at det stort sett bare var oss og sedate pensjonister på Hotellet.

Hmm, ja, var på Rhodos da jeg var i Marmaris første gang, ikke langt over med båt. Og det er jo lenger nord enn der vi har tenkt (Marmaris har forøvrig blitt helt ødelagt, aldri dit igjen!)

Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.

Jeg og Sambo var i Alanya i Tyrkia på den tiden i fjor. Det var helt ok det, men for min del ble Alanya for turistete. Litt for mange som snakka norsk/svensk der for min smak - men om man liker å ligge på stranda om dagen (som jeg får feber i bakhodet og kløe i neglene av) så er det vel greit. Må jo være en grunn til at så mange drar dit år etter år...

Må sette behovene til toåringen foran egne preferanser, og så lenge det er badevann i nærheten er han happy og så er det greit med mat som er noenlunde kjent (selv om han er nærmest altetende og helst vil ha det mest mulig krydra) Når det er sagt blir det nok ikke alanya, men en av småstedene i nærheten. Orker bare såååå mange feriefulle nordmenn på et sted