Sv: Ang atkins barer
Opprinnelig lagt inn av Imse, her.
Salatbarer er lurt. Hender jeg kjøper smørbar cheddarost og en pose bacongull og spiser chips med dip.
Å maule kokt skinke og ost klarer jeg enda ikke, jeg blir kvalm bare ved tanken, jeg har aldri likt slik uten noe brødgreier under( for eksempel Ziggy lapper).
Lurt å ha for eksempel ziggylapper ferdig påsmurt, evt kun med smør og du kjøper pålegg underveis.
Litt spekeskinke/spekepølse og evt majones er sånt jeg tyr til, men hadde jeg havnet i slik situasjoner til daglig hadde jeg nok tatt med en Thermos med tomatsuppe og kanskje ziggylapper el.l. Jeg elsker suppe på Thermos.
Ziggylapper? Hva er det?
Jeg har pleid å laga fotballfruen sine scones,bare tar vekk en god del av nøttene slik at en scones får 1 karb,hehe,men jeg var tom her om dagen og hadd e ikke med emg noe..merket at det ble ikke så lett 
Jeg er ikke noe suppe person jeg...en grunn til at jeg aldri har vært innom sånne shake dietter...hater å drikke mat Så jeg spiser den helst ,men pålegg for seg selv for emg er ikke noe problem altså..det for emg går fint i farten men for eksempel hvis jeg vil kjøpe noe annet når jeg er for eksempel på arbeid så er det kjekt med noe ltit mer spennende og givende 
|