Sv: Starter 1. juni - Blir du med?
Ååå for en forferdelig oppførsel!!!! Og det utrolige er at jeg ikke en gang blir overrasket når jeg hører en mann som oppfører seg slik. Har opplevd for mange av dem selv og sett enda flere av mine venninner oppleve det samme.... Det er akkurat som om det mannlige genet reagerer med flukt når følelser blir vanskelige, de greier ikke det der med å sette seg ned og snakke om vanskelige følelser.... Kanskje om du gir han tid til å roe ned, tenke igjennom ting og finne ut av sine egne følelser, så kan du (om du er heldig) få vite hvordan han tenker og føler.... -Men det er ikke sikkert, jeg har enda ikke fått noen forklaring fra min tidligere samboer på hvorfor han plutselig stakk av....
Vit at det er du som er den voksne og ansvarlige her!!!! Ikke tvil på deg selv! Du er en flott, sterk, ansvarsfull kvinne. -Han er en feig drittsekk Vit det, og tenk på deg selv først og fremst, ta vare på deg selv. Og spør deg selv også om han egentlig fortjener en flott jente som deg når han oppfører seg som han gjør...
Bruk masse tid sammen med venner og familie som du vet vil støtte og hjelpe deg, snakk mest mulig med dem, slik at du får satt ord på følelsene dine. Hvis du greier å la være å kontakte han, så er det nok det aller beste - siden det er han som har nektet å snakke med deg, så la det være han som tar initiativ til å snakke sammen. Jeg vet det ikke er lett!
Sender deg masse varme tanker skjønne Appelsinpiken!
|