Vis enkelt innlegg
Gammel 20-08-13, 15:00   #1956
Spinnerette
Seniormedlem
 
Spinnerette sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Alder: 35
Innlegg: 845
Spinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlysSpinnerette er et fyrlys

Sv: Veietråd for 30+gruppen

Opprinnelig lagt inn av maeve, her.

Har skikkeligt gått på trynet i sukker/karbo denne helga.. Startet i går med McFlurry på Mc'ern, fortsatte med en HEL pakke sjokoladekjeks da jeg kom hjem, og avsluttet gildet med brød, ris, poteter og irish coffee på kvelden.
Dagen i dag starter med bamsemums og ristet brød med smør og syltetøy........

DETTE er hvordan jeg klarte å bli 40-45 kilo overvektig.. Det er liksom enten alt eller ingenting..

Kjenner meg godt igjen her.. Du er ikke alene om å falle ned i godteposen om du bare dypper i en tå.. Jeg var i selskap på lørdag, og når jeg kom hjem med magen full av kake og snitter (som jeg hadde bestemt meg for å holde meg unna før jeg dro.. DET gikk jo bra...), var det alt for lett å stikke på butikken og kjøpe en pose potetgull... Og en pepsi max. Og en sjokolade... Huff. Heldigvis klarte jeg å holde meg på matta dagene etter, tross kronisk tretthet og hodepine (angrer like mye hver gang jeg har i meg for mye sukker!), og i dag var jeg tilbake på 90,5kg, etter å ha hatt et par-tre kilo vannvekt etter etegildet. Det er vanskelig å ta seg i nakken, og legge fra seg kanelbolla, og jo lengre man sprekker, jo vanskeligere blir det. Håper du har blitt kvitt sukkermonsteret for denne gang, Maeve!

__________________


Spinnerette er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo, hverdagsvegetarianer.