Vis enkelt innlegg
Gammel 21-08-13, 13:41   #30
Camomilla
Seniormedlem

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Lier, Buskerud
Alder: 52
Camomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt avCamomilla har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva pleier dere å velge som helgekos?

Jeg ordnet meg helgekos når jeg startet med lavkarbokosthold. Ordet "slanking" gir meg utslett og åndenød, og assosieres kun med å være sur og sulten! Derfor var det veldig viktig for meg å føle at jeg ikke forsaket alt som var godt her i verden - inkludert noe ekstra godt å spise på til en god film på tv. Etterhvert ble det ikke så viktig å bake sesamfrøfoccacia, spise oliven og aioli, mandelkjeks med ost, kremkaffe osv - ofte opplevde jeg at jeg var så mett etter middag at det rett og slett ikke fristet med noe til kvelds. Nå koser jeg meg ekstra stort sett ifb med pms-cravings. Da er det utrolig viktig for meg med noe søtt, og veldig godt å kunne gi etter for søtsuget uten dårlig samvittighet. Jeg synes igrunnen dårlig samvittighet er en uting. Det er bedre å gi seg selv levelige rammer, og bestemme seg på forhånd for hva og hvor mye som er greit å spise. Da kan man holde de avtalene man gjør med seg selv, og gå lykkelig videre, selv om lørdagen inneholdt sjokolade

Min journal
Camomilla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Paleo-inspirert :) Svar med sitat