Vis enkelt innlegg
Gammel 21-08-13, 17:42   #53
r.o
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 188
r.o er ny på veien

Sv: Litt småfrustrert...

Hei!
Synes du er kjempeflink! Du spiser jo helt riktig og hverken for mye eller for lite, tror jeg. Eneste jeg kan trøste deg med er, at det vil løsne før eller siden. Kan hende du er en av de som da raser ned... har levd på lavkarbo i 3 år og dette passer meg ypperlig. Lykke til videre!


Opprinnelig lagt inn av Metal_Barbie, her.

Ja det er det jo...men jeg føler jo at jeg må bruke resten av livet på å slanke meg Saken er at jeg fint kunne spist slik som dette resten av livet..men jeg vil ikke være 30 kg pluss .

Jeg ahr også prøvd dette med å slutte å slanke og tenke slanking..men da gikk jeg FAKTISK opp..i forskjell fra nå når jeg er under slanking og holder vekten...sant..og da før jeg gikk vekk fra slankingen så var jeg 5 kg lettere enn nå...disse 5 kom på under den tiden da jeg "ikke tenkte slanking" og de vil ikke vekk igjen...frustrerende? oh yes..helt utrolig..gjett om jeg angrer for at jeg ikke bare forsatte da.

Men jaja,jeg får bare forsette...noe må jo skje snart..

Kan være jeg spiser for MYE fett også eller? For jeg bruker en god del når jeg steker altså...er kanskje ikke meninga man skal ha i seg så mye fett som jeg muligens får i meg?

r.o er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat