Vis enkelt innlegg
Gammel 22-08-13, 13:07   #87
nellie
Seniormedlem

nellie sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 40
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Starter 1. august, noen som hiver seg med?

Opprinnelig lagt inn av Cuddy, her.

Tror jeg skal prøve å logge litt hva jeg spiser fremover. Kanskje jeg til og med kan få litt feedback

Gårsdagens matinntak:
Frokost: Eggerøre av 2 egg og 4 ss fløte + 1 ss finhakket spisspaprika. 2 TYNNE brødskiver av Norgesbakerens lavkarbobrød med Kavli Spicy Burgerost. (Kommer antakelig ikke til å spise brød mer da jeg ble veldig oppblåst i magen av det).
Lunsj: Salat med paprika, fetaost og olje. Et lite stykke kaldrøkt laks. 4 Jarlsberg osteblingser (ferdig oppskåret). 1 egg. Og en ts majones.
Middag: Taco. Jeg bruker blad av kinakål som "lefser", og jeg spiste hele 3 stk (skal være den første til å innrømme at det var litt vel mye). Fylte disse med kjøttdeig, løk, agurk, ost, salsa og seterømme.
Kveldsmat: 1 bittelite stykke av Creme Cherie (min absolutte favorittost).

Herregud så mye mat jeg klarte presse i meg

Går du med på dette? Hvis du gjør, kjør på. Hvis ikke så er det kanskje lurt å roe ned litt på meieriproduktene.