Vis enkelt innlegg
Gammel 23-08-13, 11:27   #5050
Nysgjerrig nok
Medlem

Nysgjerrig nok sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Hovedstaden
Nysgjerrig nok er på en erverdig vei

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Hallo!!!
Da er jeg her igjen.

Gøy å ha litt å lese seg opp på, - men ikke så mye trivelig lesing da. Huff. Hva skjer damer?

Appelsin: Hvordan har du det nå? Har dere fått snakket ut? Det der hørtes ikke greit ut. Ikke "lov" å oppføre seg sånn, ikke i det hele tatt. Så må du huske på at du ikke skal finne deg i det heller. Du er for god for det. Huff, - føler så med deg. Nå må du ta vare på deg selv, omgi deg med gode folk, bruke tiden godt og "få det ut". Har du lyst til å grine, slå, flire, drikke kaffe og få en klem så si i fra!

Bente: Ferie fortsatt? Deilig? Bare å nyte, hverdagen kommer fort nok. Ikke det at det er noe galt med hverdager altså... De er bare så fylt opp at de fyker avgårde på et vis. Og takk for rausheten...husker ikke ordrett, men det var noe du sa om oppussing og småbarnsliv som traff.. Det er mye - på alle måter - også mye kos - og mye jobb - og, ja - mye av alt. Kjenner det.

Pruittis: I syden nå du vel? Ligger å bruner deg på en solseng, dypper tottelottene i vannet og flasser på nesen?? Håper du koser deg nå - at du styrer unna skjær og potetgull - hehe - men mest av alt at du koser deg.

Ellers så skjer alt og ingenting her. Hektisk på jobben, men litt mere sånn "moro-hektisk" enn tidligere. Har ny leder (ja, - igjen) og har fått opp trua og motivasjonen. Som den naive optimisten jeg er så tror jeg, helt til jeg "ramler" - så er det opp igjen - og sånn går det altså. Litt klok av skade for hver gang, - men - vil jo så gjerne "få til ting" at jeg ikke har vett på å gi opp... Sånn i matveien går det greit. Har spist litt av Ingers Lavkarbobrød fra Kiwi i det siste, - sikkert ikke så bra, men du verden så lettvindt... Flere klær som passer enn før, - men fortsatt helt trygt å fortsette på den smale sti ja. Men - sant skal sies, nå er det mere en vane - dette kostholdet vårt. Det er ikke sånn at jeg vurderer om jeg skal kjøpe en bolle, spise en potet eller unne meg en diger sjokkis - det er liksom ute av tankene. Og det kan jeg kun takke et stabilt blodsukker for!
Så skal jeg gladelig innrømme at noen dager er enklere enn andre, men nå vet jeg jo at om det bli litt ekstra karber en dag - så får man tusen ganger mer lyst på det dagen etter. Så da "snakker" jeg til godtesuget, hehe -setter det strengt på plass -
Nå vurderer jeg å slutte å røyke - og ja, det hasdde jo vært lurt . men: da kommer jo kiloene. JEG VET DET. Og det vil jeg jo absolutt ikke. Men tanker er altså at jeg har litt tro på at jeg skal styre røykesuget, som jeg styrer sukkersuget. At det er verdt et forsøk...g det er jo det eneste fornuftige også - men men men men - har en del unnskyldninger på lager, og den største av de er alle kiloene som kommer kastendes på meg.

Sukk.

Ja, ja -

Klem til dere alle tre; Appelsin, Pruttis og Bente!

Nysgjerrig nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat