Vis enkelt innlegg
Gammel 26-08-13, 10:45   #1
Metal_Barbie
Medlem

Metal_Barbie sin avatar

Medlem siden: Jul 2013
Alder: 39
Metal_Barbie er på en erverdig vei

Dere som trener en del

Lurer på om det er flere her som opplever at de raser opp i vekt etter hver styrketrening til tross for at glykogen lagrene ikke akkurat blir fyllt opp med 15 -20 karbs daglig...?
Jeg går som sagt alltid opp to tre kg og disse forsvinner etter et par dager,så er det pån igjen ikkesant..

Jeg skjønte jo hvordan dette skjedde før på et kosthold med mye mer karbs men nå sm jeg ikke har karbs omtrendt ,..hvordan er dette mulig?
Har hørt mange flere sier de heller går ned etter en styrkeøkt...mens jeg raser opp...på mine 90 kg pluss så har jeg ikke behov for det for å si det mildt.

Så med andre ord så lurer jeg på en flere her sliter med at vekta flyr opp og ned flere kg,opptil 5 kg opp og ned hver uke ? Jeg synes det er skikkelig plagsomt ,spesielt når jeg endelig har gått ned litt igjen så flyr de på igjen liksom Og det etter jeg har gjort noe bra=trent...Så med andre ord jeg kan aldri veie meg hvis jeg har trent dgen før..da veier jeg garantrert mer..

Har trent styrke i mange år nå og trives med det..så er ikke noe jeg føler for å slutte med nå bare fordi jeg har lagt om til ketogent kosthold liksom,..men dette vekthoppet er jeg frustrert over

Jeg merker jo at de ukene jeg for eksempel ikke har trent styrke,bare gått turer,trent andre ting så holder den seg mer stabil...

Har også merket at jeg ikke kan veie meg en dag i uka slik ganske mange gjør...for jeg går ikke ned hver uke..jeg går ned ,så går jeg opp 5 kg så går jeg de ned igjen og litt til..helt sjukt...dette skjer omtrendt hver 3 uke..så med andre ord bør jeg ha avstand fra vekta utenom hver 3 uke ...

Jeg trodde jo at det var glykogen som gjorde at man gikk opp så mye ..når man spiser mye karbs sant og trener attpåtil..det er jo normalt det..men nå..forventer jeg at ting er annerledes...så hva alle de kgene som kommer av og på er altså..skulle likt å visst...

Metal_Barbie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat