Sv: Hjelp! Går OPP i vekt på lavkarbo...
Opprinnelig lagt inn av glitter80, her.
Hjelp..! Nå ble jeg nesten redd her. Innlegget ditt var noe jeg kunne skrevet. Jeg gikk heller ikke ned i vekt tiltross for trening og lavkarbo. Kostholdet ditt er veldig likt mitt dersom du tar bort all osten du spiser.
Jeg ble kjempe frustrert når vekten bare ble redusert 1.5 kg etter 1 mnd. Bestemt meg da for å kutte ut veiingen og heller fokusere på hvordan klærne sitter på kroppen. Har en stram jeans uten strech som jeg tar på meg en gang i blant. Da kjenner jeg forandringen.
Jeg er heller ikke overvektig men kunne tenkt meg å være lettere..why? aner ikke..!!!! Det er jo ikke tallet som er viktig, men formen og helsen. Hvor mye muskler i forhold til fett, kroppsholdningen, energi osv.
Kilo er så missvisende synes jeg. En person på 75 kilo kan være chubby på samme tid som en annen på 75 kilo er trent og stram i fisken.
Drit i vekta og fokuser på kosthold og trening. Resultatene vil da komme av seg selv. Tro meg;-)
På min journal ( En vakker dag) kan du lese om min frustrasjon . Legg merke til at frustrasjonen forsvant på samme tid som batteriene ble nappa ut av vekten:-)))
Lykke til!
You can do it;-)
Ser nå at det er i bloggen min jeg øser ut min frustrasjon..ikke i journalen.

|