Vis enkelt innlegg
Gammel 29-08-13, 08:19   #5056
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1. juni - Blir du med?

Hallo Får ta meg en liten snar-tur innom her i arbeidstiden, siden kveldene mine er så fulle denne uken

Så bra at dere har fått snakket sammen, Appelsinpiken! Hvis du greier å tilgi og legge ting bak deg og samtidig opprettholde et greit forhold til han som preson, så er det jo fantastisk! Det er vanskelig mens det står på og mens du fremdeles sliter følelsesmessig, men i ettertid tror jeg du vil føle at du har vokst på det. Da det ble slutt mellom meg og min tidligere sambore slet jeg enormt, spesielt i forhold til at han nektet å snakke om ting og gi meg en forklaring. Jeg skulle selvfølgelig ønske jeg hadde vært foruten det jeg gikk igjennom da, men i dag når alt ligger bak meg føler jeg egentlig at jeg har vokst på det. Er igrunnen ganske stolt over meg selv, hvordan jeg håndterte alt, hvordan jeg kom meg igjennom det og at jeg i dag kan være venner med han og samarbeide godt med han i dansingen. Det gir en god følelse rundt ens egen mestring av vanskelige situsjoner! Kan være vanskelig å se den delen av det der du er i dag, men kan være greit å ha i bakhodet!
Heheh, møbelknusing med øks, det er appelsinpiken min det, god måte å få ut litt aggresjon på!!!

Jeg tror ikke du bør ta noen avgjørelser angående å flytte permanent fra Oslo, skifte jobb osv akkurat nå når du er så følelsesmessig i ubalanse. Bruk litt tid og ta heller slike avgjørelser når du har kommet deg litt mer på stabil grunn. Da er det lettere å ta avgjrelsene ut fra hva som egentlig er det beste for deg selv, ikke bare ut fra at du trenger "flukt" fra situasjonen du er i

Å ta litt ekstra studier er uansett positivt da, det vil jo bare komme deg til nytte uansett! -Velg de fagene du liker best heller enn hva som du tror har størst nytteverdi. -På lang sikt er det alltid best å jobbe med ting en trives med uansett!

Her er dagene ganske travle, siden vi har hatt oppstart med dansingen denne uken + jeg har besøk hos meg. -Men det er kjekt å være i gang med hverdagen igjen, og dansen gir meg jo alltid masse glede

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat