Vis enkelt innlegg
Gammel 03-09-13, 19:15   #1469
Festina lente
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 54
Innlegg: 736
Festina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snillFestina lente er virkelig snill

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Festina - man skal leve innimellom kostomlegging og annet stress også... Jeg synes det høres ut som det var det valget du tok. Så kan du jo invitere ham på en spasertur en gang eller to nå.

Så kjekt når noen har litt forståelse Den første spaserturen ble unnagjort i går, men nå er jeg på jobbreise så da blir det mye aktivitet likevel.

Jeg har hatt tusen gode grunner til å ikke spise lavkarbo i den seinere tid, og det kjenner jeg jo blir feil. Men å vite det og å gjøre det - det er to forskjellige ting,.. Høres merkelig velkjent ut... Og i går tror jeg at jeg fikk i meg mel også... Det bekymrer meg mer. Fikk den karakteristiske seige snørra bak i ganen (TMI, I know!)




Men jeg er iallfall fornøyd med at det er mye aktivitet (aktivitet, ikke trening) for tiden... og det varierer fra en helg med dansing (svett etter en time) til geocaching i all slags terreng alt etter humøret.

Jeg syns det er kjempeimponerende! Jeg svetter så lett at jeg forsøker å unngå å danse for lenge - er så flaut når svetten renner nedover ansikt, hals og nakke.... Alle gode tips mot det mottas med takk!

__________________


Festina lente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jobber meg sakte men sikkert inn i ketose etter Ketolysefilosofien :-) Svar med sitat