Vis enkelt innlegg
Gammel 03-09-13, 22:51   #11
Lava
Seniormedlem

Lava sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Mønster/riller på neglene

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg hadde riller tidligere, men de er borte nå etter at jeg har økt vitamin- og mineralinntaket ganske heftig.
Nå er neglene glatte og blanke!

Så bra!!
Mine fikk bare mer og mer riller, de ble mer og mer merkbare, men jeg tenkte ikke.. Har hatt planer om å øke dosen på meds, men kom liksom ikke i gang.

Så snakket jeg med kiro idag, om stoffskiftet, og han er en klok mann. Han spør om ting, og får en til å tenke. Etter at jeg kom hjem irriterte jeg meg over rillene på neglene, igjen, og søkte på nett, og fant min egen tråd! hahaha

Nå har jeg tatt en ekstra tablett og fortsetter med èn morgen, og èn kveld, også pga jeg er sååå trett og sliten, og pga vi går mørkere tider imot. Mange må øke dosen på vinteren, men er ikke klar over det.

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat