Vis enkelt innlegg
Gammel 04-09-13, 15:54   #837
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva leser du nå?

Opprinnelig lagt inn av amritam, her.

Den har jeg ikke lest, men har ikke lyst heller Håper du snart får noe bedre å lese!

Knausgård er jo på ingen måte dårlig. Har lest de to første bøkene hans (Ute av verden og En tid for alt), og de er aldeles glitrende. Bare kjenner på at jeg kvier meg for akkurat denne, ettersom så mange sier at den er delvis fryktelig klein, og så er det all denne overeksponeringen som gir litt sånn sprikende forventninger (så får jeg se om det fører til at jeg leser resten senere ...)
Neste bok på pensum (nordisk samtidslitteratur 1990 - i dag, om noen lurer) etter det er Karl Frode Tillers Innsirkling I. En forfatter jeg ikke har noe forhold til.
Akkurat nå leser jeg diktanalyseteori fra tredvetallet.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥