Vis enkelt innlegg
Gammel 11-09-13, 08:37   #1472
smgj
Seniormedlem

smgj sin avatar

Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 51
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Nytt år og nye sjanser - også for oss som ikke går ned i vekt på lavkarbo?

Hehehe...
Har du forsøkt proteiner mot skapransakelsene? Spis så mye proteiner (kjøtt/fisk/reker etc) og rå grønnsaker som du kan få i deg - gulrot er f.eks fint siden det er litt søtlig på smak uten å tilføre stort annet enn fiber i rå form. Eller puss tennene... eller finn på noe annet som holder hendene opptatt. Håndarbeide eller hagearbeide f.eks. Og det går over etter 2-3 dager da.

Jeg vet ikke om det er en myte eller hva det er det der med tre år... men jeg tror dessverre det er mye sant i det.

Her har jeg sett riktige siden av 70 for første gang på lenge. Ikke at jeg er så veldig plaget med mine 70-ish med denne fordelingen, den er jevnere enn sist jeg var her, men jeg skulle likevel gjerne ha kastet 5-8kg. uansett. Jeg så 69,7 (på gamlevekta hadde det vært enda et kilo mindre) i dag takket være 5 dager med lite (men nok) mat og MASSE gåing i Praha. Jeg gikk nok mellom 1,5 og 2 mil hver dag. Er det noe jeg har lært i høst så er det at kroppen min fungerer best på mye lavnivå bevegelse. Bare så synd at det er så tidkrevende.
Nå er jeg hjemme og i god gang med å ta igjen det tapte, dessverre... men men.